Weryfikacja zgodności realizacji projektu konkursowego Dobra kadra kluczem do sukcesu – II edycja z jego założeniami określonymi w umowie o dofinansowanie projektu, a w szczególności:
- prawidłowość rozliczeń finansowych,
- kwalifikowalność wydatków dotyczących personelu projektu,
- sposób rekrutacji oraz kwalifikowalność uczestników projektu,
- sposób przetwarzania danych osobowych uczestników projektu (w ramach zbioru PEFS 2007) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- zgodność danych przekazywanych we wniosku o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego oraz postępu finansowego z dokumentacją dotyczącą realizacji projektu dostępną w siedzibie beneficjenta,
- prawidłowość udzielania zamówień publicznych, tj. prawidłowość stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz przepisów prawa wspólnotowego,
- poprawność udokumentowania rozeznania rynku w przypadku wydatków, do których nie mają zastosowania zapisy ustawy PZP i zasady konkurencyjności,
- prawidłowość realizacji działań informacyjno – promocyjnych,
- zapewnienie właściwej ścieżki audytu,
- sposób prowadzenia i archiwizacji dokumentacji projektu.
Informacja pokontrolna przechowywana w Wydziale Organizacyjno–Administracyjnym, pok. Nr 16. Realizację ww. zadań oceniono jako prawidłową, nie wnosząc w informacji pokontrolnej żadnych zastrzeżeń.
|